Destin

F. Meulendijks

De Donau van Passau tot aan de Zwarte Zee en terug , was de bedoeling.! We zijn vanaf dag 2 geconfronteerd met doorvaar problemen door te lage waterstand, die naar onze informatie al langer bekend was. We komen niet verder dan Boedapest. Vanaf dag drie melden wij onze bezorgheid of we wel door kunnen varen. De kapitein maakt dagelijks melding van waterstand problemen. Uiteindelijk komt op dag 5 een alternatief aanbod om of terug te varen of vanaf Boedapest de reis af te breken en terug te vliegen. We vliegen teleurgesteld en boos terug naar huis.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

De boot, de accommodatie en de verzorging was prima. We betaalden meer dan € 3.200 voor deze teleurstelling, blijkt na uitbetaling van de restutie. Op onze reclames na thuiskomst wordt tot op heden niet gereageerd.

Reactie Destin:

Geachte heer Meulendijks,
Samen met u vinden wij het heel erg spijtig dat de reis over de Donau naar de Zwarte Zee niet is gerealiseerd zoals gepland. Wij begrijpen uw teleurstelling. De extreme droogte en daarmee gepaard gaande lage waterstanden noodzaakte ons het vaarschema om nautische redenen aan te passen. Gedurende de 40 jaar dat wij riviercruises organiseren hebben wij deze omstandigheden niet eerder meegemaakt. Ons voorstel om op de 5e dag de reis te beëindigen heeft u geaccepteerd en aansluitend hebben wij u terstond de niet genoten vakantiedagen gerestitueerd. Uit het boekingsdossier is ons gebleken dat wij met enige regelmaat correspondentie hebben gevoerd met mevrouw van Dijck, met wie u deze reis heeft geboekt. Wij herkennen ons daarom ook niet in uw opmerking waarin u aangeeft dat u niets van Friendship Cruises heeft gehoord daar wij meermaals met mevrouw van Dijck zowel schriftelijk als mondeling contact hebben gehad. We spreken de wens uit dat wij u toch nog eens aan boord van één van onze varende hotels mogen begroeten.
Cees van Pelt
Directeur Friendship Cruises

Score voor Destin: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Cruise: