Destin

J. Verweij

De rijn

Hoe heeft u uw reis ervaren?

WAT EEN PRACHT SCHIP.
Cruiseschip: HS Emily Bronte***** 2017 wat een mooie ervaring geweest van de
7-daagse cruise vertrek 21 december 2017 uit ROTTERDAM met 4 personen.
En wat was dat mooi aangeboden van de rederij in die kerk met het koor, in Duitsland.

Joop geeft een klein verslag. Om te oordelen geef ik geen 10 maar het zit ertegenaan.
Algemeen: de passagiers al is het net zo goed men zal altijd een paar % wel wat hebben. Helaas, ik lees het iedere keer mensen hebben kritiek op iets tijdens de reis maar gaan er niet op af tijdens het gebeuren om het aan te kaarten 9 van de 10 is het op te lossen om het bij de juiste persoon te gaan vertellen. Kijk dan hoe men dat ter plekke oplost indien mogelijk is, of als men u door verwijst. Kijk ik doe dat wel en ja, daar heeft men wel oren na, vaak zijn het dingen die al meerdere keren gemeld zijn. En wat al bekend is van die enkele zeurders. Maar kijk eens telt het op wat wel allemaal voor elkaar was en wat weer mee viel.

Zakelijk gezien er was geen glaasje advocaat met slagroom verkrijgbaar. En daar was wel behoefde aan. Ja, en dat loont de moeite voor de bijdrage aan de kassa want er waren sportieve mensen maar wel op leeftijd aan boord, die daar van genoten zouden hebben. En zie van genieten doet verkopen toch. Na deze tip: misschien wel op de volgende bootreis.

Dhr. J. Verweij.

Score voor Destin: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Cruise: