Destin

tina

Via Friesland naar Duitsland. Geboekt via Dagblad van het Noorden.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Redelijk. Het eten was niet geweldig, veel buitenlandse gerechten. Zelf hou ik meer van de hollandse pot. De bediening sprak hoofdzakelijk engels(waren wel heel vriendelijk). Wat ik erg jammer vond dat in de avonduren weinig te doen was, snap niet dat er geen leuk bandje optrad, of dat ze bijvoorbeeld een bingo avond organiseren. Zal niet meer met deze organisatie willen reizen, had er toch wat meer van verwacht.

Reactie Destin:

Geachte mevrouw Tina,
Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw Rijncruise.
Jammer genoeg bent u niet over alle onderdelen even goed te spreken. Met name met betrekking tot de maaltijden, internationale bemanning en het entertainment aan boord heeft u enkele kanttekeningen.
Wij besteden veel aandacht aan de selectie van de menu’s. Onze keukens staan bekend om hun kwaliteit en variatie in maaltijden. Uitgebreide ontbijtbuffetten, lunches en diners.
Er is volop keus en veel variatie. En inderdaad serveren onze koks meer dan alleen aardappelen, groente, vlees.
Graag licht ik een tipje van de sluier op over hoe uw medepassagiers de maaltijden tijdens uw reis hebben beoordeeld:
Kwaliteit maaltijden 8,3
Variatie maaltijden 8.5
Naast de internationale bemanning die Engels en Duits spreekt, maar vaak Nederlands verstaat, bestaat de leidinggevende bemanning van de Carmen uit Nederlanders. Zoals de kapitein, stuurman, hotelmanager en receptiemedewerker. Daarnaast waren er tijdens uw reis drie Nederlandssprekende cruiseleaders van Friendship Cruises. Zij spreken uw taal en kennen uw wensen. De menukaarten zijn uiteraard Nederlandstalig. Evenals alle informatie aan boord tijdens de vaartrajecten.
Wat entertainment betreft zullen wij de volgende keer het assortiment uitbreiden. Daar is verbetering mogelijk.
Hoe hebben uw medepassagiers de reis beoordeeld?
Graag geven wij enkele scores aan u door, waarbij een 9 het hoogst haalbare is:
Reis algemeen: 8.3
Passagiersschip: 8.4
Cabine: 8.4
Service cabine: 8.6
Service restaurant: 8.5
Service salon: 8.5
Wij danken u hartelijk dat u de moeite heeft willen nemen uw reiservaringen met ons te willen delen.
Zodoende kunnen wij de vinger aan de pols houden en daar waar nodig verbeteringen doorvoeren.
Hartelijke groet,
Friendship Cruises

Score voor Destin: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Cruise: