Destin

van Spijk

Donau

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Saaie rivier en teleurstellend t.o.v. van het voorgespiegelde programma.
Een hotelschip dat een renovatie vereist en maaltijden, die zeker geen culinaire hoogstandjes waren.

Reactie Destin:

Geachte heer van Spijk,
Het was goed elkaar even telefonisch gesproken te hebben over uw ervaringen aan boord van de Select Explorer.
Friendship Cruises neemt de opvattingen en beoordelingen van haar passagiers altijd hoogst serieus.
U kunt ervan op aan dat wij de vinger aan de pols houden en daar waar nodig verbeteringen door zullen voeren.
Graag lichten wij een tipje van de sluier op hoe uw medepassagiers de reis ervaren hebben:
Uw medepassagiers beoordelen de Donau-cruise als volgt (waarbij een 9 het hoogst mogelijk is):
Reis Algemeen: 8.4
Excursieprogramma
Lokale gidsen 7.9
Touringcar 7.9
Excursie inhoud 7.9
Mocht u nog eens besluiten om met ons mee te gaan, dan adviseren wij u uw wensen tijdens de reis kenbaar te maken. Dat voorkomt teleurstelling bij thuiskomst.
U begrijpt dat wij erg teleurgesteld zijn, dat wij nu, bij terugkomst, geconfronteerd worden met slechts 2,5 ster. Graag hadden wij eerder de kans gehad iets voor u te betekenen.
We hopen u nogmaals te mogen begroeten aan boord van één van onze riviercruises in Europa of wereldwijd. We leggen de loopplank voor u uit en begroeten u graag opnieuw als passagier.
Hartelijke groet,
Friendship Cruises

Score voor Destin: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Cruise: