Eddie van den Boogaard

Topperrrrr!!!!!! Ik heb bij fotoopglas.nl 2 grote foto's op plexiglas besteld (70 bij 100). Ik zou deze lijsten/foto's vrijdag krijgen, maar woensdag kreeg ik deze al binnen. Aanvankelijk kreeg ik bij mijn bestelling geen orderbevestiging, maar na een simpel mailtje kreeg ik die alsnog (ik stuurde dat mailtje zaterdagnacht om 04.00 uur en dezelfde dag, op zaterdag dus, weekend, kreeg ik de bevestiging alsnog)

Het pakket was keurig ingepakt en de prints zien er geweldig uit, ik ben blij en tevreden. Helaas (wet van Murphy ;-)) zat er maar 1 set van het bestelde ophangsysteem bij, terwijl ik twee foto's had besteld. Balen, want ik wilde de foto's gelijk ophangen (overigens heb ik dat opgelost door beide foto's alleen aan de bovenkant te bevestigen. Uiteraard weer gemaild en al 's-avonds kreeg ik een mailtje met bericht dat er morgen iets werd afgeleverd (gelijk de volgende dag dus). 1 dag later kwam de pakketbezorger met 2 SETS OPHANG SYSTEMEN!!!

Kortom IK BEN GEWELDIG TEVREDEN met hoe dit bedrijf omgaat met het oplossen van dingen die niet helemaal goed gaan. Natuurlijk is het vervelend als het je overkomt, maar ik kom deze actie reactie nog maar zelden tegen. Daarbij is de kwaliteit die ze leveren perfect!

Ik ben blij en tevreden, mensen van fotoopglas.nl super bedankt voor de service. Ik zal het iedereen aanraden en voorlopig hangen onze muren even vol, maar als ik weer bestel dan is het op zeker bij jullie!!!!

De kwaliteit en de service

Eigenlijk geen

Score voor fotoopglas.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
2 keer 70 bij 100 cm foto op plexiglas