S.

Onlangs een verjaardagskalender besteld. Het product is overduidelijk van kwaliteit gemaakt en dat voor een goede prijs. Hier zeer tevreden over.

De online editing-tool die gebruikt wordt is over het algemeen vrij goed, maar heeft wel twee imperfecties: wanneer je voor een patroon op de achtergrond kiest, kan je daarna niet meer terug naar een effen kleur. Tenzij je de wijziging ongedaan maakt, wat natuurlijk niet handig is wanneer je ondertussen alweer andere dingen hebt aangepast. De tweede imperfectie is bij de mogelijkheden qua uitsnijden van de foto's: bij sommige opties wordt er veel weggesneden, wat volgens mij niet nodig is. Deze imperfecties waren overigens niet hinderend, maar misschien is het handig hier eens naar te kijken. Wellicht is er al een oplossing voor, maar kon ik deze niet vinden.

Het duurde ook even voordat ik uit het schema van verzendtijden kwam wat op de website stond, waarschijnlijk doordat ik de dag na bestellen pas keek. Ik denk dat termen als 'dezelfde dag verzonden' en 'volgende dag verzonden' duidelijker zijn dan 'vandaag verzonden' en 'morgen verzonden'.

Score voor Fotofabriek.nl: 4/5
Zou u Fotofabriek aanbevelen? Ja