aylin

Ik zou verwachten dat ze de situatie begrijpen en het probleem van het gedrukte fotoboek oplossen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik wilde mijn bestelling retourneren. Maar, het werd niet geaccepteerd. Helaas is het gedrukte fotoboek veel donkerder dan de echte foto's. Natuurlijk weet ik dat het gedrukte fotoboek en wat onze ogen op de computer zien niet 100% hetzelfde zullen zijn. Dus ik controleerde de digitale foto's op twee verschillende computers.
Ik heb al vaak (ongeveer 10 keer) foto's van deze site afgedrukt, maar dit is de eerste keer dat ik zo'n verschil zie. Als er een klein verschil was, zou ik het niet erg vinden. Er is echter veel kleurverschil tussen de digitale versie en de gedrukte versie.
fotoboeken.nl wilde het fotoboek herdrukken. Maar mijn klant heeft zijn bestelling geannuleerd vanwege de late levering. Dus vroeg ik vriendelijk om het geld terug te storten. Ze hebben me een promotiecode (%25) gestuurd. Het is als een grap. Momenteel biedt de website %20 voorjaarspromotie voor iedereen.
Kortom, mijn verzoek werd afgewezen. Ik heb deze website vaak gebruikt. Ik zou verwachten dat ze de situatie begrijpen en oplossen.

Reactie Fotoboeken.nl:

Beste aylin,
Zoals aangegeven is het helaas niet mogelijk om de bestelling van een product te annuleren; daarom hebben we het probleem achterhaald en opgelost door de bestelling opnieuw te produceren en toe te sturen. We vinden het uiteraard jammer om te horen dat deze oplossing niet naar tevredenheid is, maar bij een persoonlijk en op maat gemaakt product is het, hoe spijtig ook, niet mogelijk om deze te retourneren en een refund te ontvangen.

Score voor Fotoboeken.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: fotoboek