Zijlstra

Scheve schaats wordt recht gezet ?

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had ik een voucher besteld voor een fotoboek. Maar door de corona crisis is de vakantie niet geworden wat het was, je kunt natuurlijk weinig foto's maken van dagjes uit en zo. Ik had gevraagd om de voucher wat te mogen uitstellen. De strekking van de reactie was als volgt: het

Bedankt voor je bericht.
De kortingscodes van deze actie worden in principe niet verlengd.

Ik was not amused met deze mededeling. Zo'n voucher geeft je recht op een product, ik begrijp het nut van een geldigheidsduur wel, maar ga hier als bedrijf flexibel mee om Geld verdienen aan vouchers zonder iets te leveren is niet meer van deze tijd.

Gelukkig is fotoboeken.nl teruggekomen op hun besluit en heeft besloten om mijn code toch te verlengen. Compliment hiervoor!

En als ik een advies mag geven: Stuur voucher kopers regelmatig een bericht om ze over de voucher te informeren. Het is een relevante reden om met klanten in contact te treden. Misschien kun je ze aanreiken de voucher voor een ander (nieuw?) product te gebruiken. Pro- actief de mogelijkheid geven om de datum te verlengen zou helemaal een mooi staaltje marketing zijn. Ten slotte zou je ook nog de mogelijkheid kunnen bieden om een gedeelte van het bedrag retour te krijgen, waarbij er een reƫel gedeelte van het bedrag wordt ingehouden voor reeds gemaakte kosten.

Score voor Fotoboeken.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: voucher fotoboek