Vrouwina Kurk

Adres gevonden via Seniorweb. Uiterst tevreden over de snelheid waarop de bestelling is afgewerkt. Zondag besteld en de volgende dag in huis. Bovendien is mijn toestel niet van nieuw te... Adres gevonden via Seniorweb. Uiterst tevreden over de snelheid waarop de bestelling is afgewerkt. Zondag besteld en de volgende dag in huis. Bovendien is mijn toestel niet van nieuw te onderscheiden. Toppie dus

Fred Trum

Koop al jaren bij FORZA.. met veel vertrouwen en naar tevredenheid.

Maurice Enderman

Telefoon ziet er keurig uit en werkt naar behoren en de capaciteit van de batterij is ook nog goed. Ze waren alleen de oplader en de kabel vergeten maar die sturen ze nog keurig na als het goed is.... Telefoon ziet er keurig uit en werkt naar behoren en de capaciteit van de batterij is ook nog goed. Ze waren alleen de oplader en de kabel vergeten maar die sturen ze nog keurig na als het goed is. Contact via de mail verloopt ook prima en reageren snel.

Jan Reitsma

Perfect verpakt. Binnen 24 uur geleverd. Product, iPhone 13, is als nieuw. Zeer tevreden.

Roy Nieuwenhuizen

Een goede iPhone SE ontvangen voor een goede prijs. Duidelijk aangegeven op voorhand wat er wel en niet in zou zitten zoals minimaal 80% batterij en hoeveel schrammen er eventueel op de telefoon... Een goede iPhone SE ontvangen voor een goede prijs. Duidelijk aangegeven op voorhand wat er wel en niet in zou zitten zoals minimaal 80% batterij en hoeveel schrammen er eventueel op de telefoon zouden zitten.

Pim Wouters

Forza maakt waar wat het belooft, zo goed als nieuw is bij Forza als nieuw!

Hilde Haelterman

Ik heb reeds meerdere iphones van jullie gekocht met een goede service, ook na verkoop maar ik vraag me af waarom ik steeds de melding krijg dat er geen originele batterij inzit dus hier krijg ik... Ik heb reeds meerdere iphones van jullie gekocht met een goede service, ook na verkoop maar ik vraag me af waarom ik steeds de melding krijg dat er geen originele batterij inzit dus hier krijg ik sowieso problemen mee. Kunnen jullie dit oplossen ? Hilde Haelterman (De blekerij)

Reactie Forza Refurbished:

Beste Hilde,
Beste Hilde,
Bedankt voor je reactie. Het kan voorkomen dat er een melding over het beeldscherm of de batterij in beeld verschijnt. Dit betekent dat er een nieuw scherm of batterij in het toestel is geplaatst. Goed nieuws dus ;) Het toestel geeft hiervan een notificatie, Apple heeft dat zo in de software geprogrammeerd.
Beeldscherm of batterij vervangen
Bij een refurbished iPhone wordt het toestel opengemaakt, op meer dan 50 punten gecontroleerd, indien nodig gerepareerd én gereinigd alvorens het toestel aan jou wordt verkocht. Zo wordt de batterij bij een capaciteit van minder dan 85% vervangen en wordt ook het beeldscherm grondig onder de loep genomen. Als één van deze componenten van zijn plek komt, registreert de software van de iPhone dat. Het toestel laat je vervolgens de melding zien. De notificatie verdwijnt na 14 dagen, en is daarna alleen nog zichtbaar onder instellingen.
Waarom doet Apple dat?
De melding wordt getoond als waarschuwing dat er een reparatie aan het scherm of de batterij heeft plaatsgevonden door een niet-officiële reparateur. Authorised Apple reparateurs zijn in staat om de software te deactiveren waardoor de melding verdwijnt en de conditie van de accu weer kan worden uitgelezen. Bij derde partijen (zoals Forza) is dat niet mogelijk, daarom verschijnt deze melding in beeld. Maak je geen zorgen, heeft geen enkele invloed op de prestaties van de accu, het beeldscherm of de iPhone. Onze onderdelen zijn van vergelijkbare ("Made for iPhone") kwaliteit.
Dit doet dus niets af aan de functionaliteit van je toestel! Natuurlijk heb je ook nog eens 3 jaar garantie op je toestel, waarvan 2 jaar op de batterij. Dus mochten er iets aan de hand zijn lossen wij dat graag voor je op!
Menno | Forza

Inge Reichman

Ik had mijn Macbook Pro in 2 dagen tijd geleverd in Portugal vanuit Nederland. Nu 2 maanden later nog steeds erg blij met mijn aankoop.