Uitstraling ontvangen producten
Originaliteit producten

Veluwse Onderwijsgroep

Ik vond het contact met Pim van Griethuijsen prettig en hij dacht zeker goed mee met het bedenken van een goed presentje voor onze collega's, maar mijn ervaring met Fortune Factory is helaas geen positieve. Veel misgegaan met de aflevering, ondanks dat dit heel helder door mij gecommuniceerd was. Uiteindelijk hebben vier van de 26 scholen geen geschenkjes ontvangen op de afgesproken dag en dit was heel jammer, gemiste kans!

Goed meegedacht om binnen het budget te blijven. Ik ben op tijd gebeld toen bleek dat onze gekozen chocoladesmaak niet voorradig was, om een andere smaak te kiezen.

Ten eerste: plannen! Wanneer er een bestelling voor 26 adressen wordt geplaatst (met verschillende oplagen), in september al, waarom krijg ik dan toch op 3 oktober een DHL mail met maar 1 afleveradres voor alle 1450 geschenkjes?! Ik heb direct aan de bel getrokken, maar anders was het hier al misgegaan. Dit had naar mijn mening eerder verstuurd moeten worden, dan was er nog tijd geweest een en ander recht te zetten. Ook vond ik het een gemiste kans dat ik ZELF aan de bel moest trekken om dit recht te zetten, anders hadden wij dus gewoon 1450 teleurgestelde collega's gehad! Ten tweede: rekening houden met de sector waar je levert. In dit geval in de sector Onderwijs een hele andere sector dan het standaard bedrijfsleven. De bestelling werd op 4 en 5 oktober afgeleverd, maar in een PostNL tijdvak tot 18:00. Er is geen enkele school die tot 18:00 open is, immers een schooldag eindigt dikwijls rond 15:00 en om 17:00 is een basisschool echt leeg. Hier werd niet over nagedacht, waardoor 4 scholen de presentjes niet op de afgesproken dag in huis hadden. Dit betekende voor hen grote teleurstelling op De Dag van De Leraar. Wij hebben halsoverkop bakkers in de buurt gebeld om taart af te leveren, maar dit was ook mosterd naar de maaltijd. Fortune Factory vond dat hen niets te verwijten was en deed ook niets om tot een oplossing te komen. Twee collega's zijn op hun vrije dag nog bezig geweest oplossingen te bedenken en o.a. met hun eigen auto naar de scholen gereden om chocola te brengen etc. We hebben hier toch een hele bittere nasmaak aan overgehouden.

Reactie FortuneFactory:

Wij vinden het enorm vervelend dat je ervaring met ons geen goede is geweest.
Het klopt inderdaad dat er het één en ander mis is gegaan met de verzending.
Hierop stuurde je inderdaad een e-mail, echter hadden we dit hiervoor al opgelost.
Dit werd ook aangegeven in het telefoongesprek met Pim. Daarnaast hebben we de betreffende dag juist alles in werking gezet om het op te lossen. Pim en Esmee hebben voortdurend aan de telefoon gezeten met DHL en hier netjes terugkoppeling op gegeven bij je collega. Wat betreft de communicatie omtrent de levertijden heb je meer dan gelijk. Wij willen je hiervoor bedanken en zullen in de toekomst dit advies toepassen. Pim zal nog contact opnemen voor een passende compensatie.

Score voor FortuneFactory: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: