Service & klantvriendelijkheid
Website
Hygiëne
Faciliteiten

Jacqueline Haakman

Gisteren een dagje ford Beemster gepland. Prachtige locatie en geweldige welness beleving. Maar helaas liep de dag niet zoals gepland. Ik had de pech dat bij het afkoelen ( douche gedeelte buiten) er een tegel was die wat aanslag had en ik daardoor uitgleed en mijn teen een flinke optater kreeg. Gelijk gaan koelen met mijn voet en de saunameester ervan op de hoogte gesteld als waarschuwing voor andere gasten. Deze reageerde direct door het te melden bij de technische dienst....de manager werdt ook op de hoogte gesteld en zou ons even komen opzoeken. Lang gewacht en uiteindelijk niemand gezien. Bij de kassa vonden de meiden dit heel sneu dus wilde zij mij en mijn vriendin tegemoetkomen wat natuurlijk erg aardig en klantvriendelijk is ( tenslote was het om 13.30 gebeurt en om 15.00 stonden wij alweer bij de kassa. Eigenlijk 2 opgietingen gehad en voor de rest geen sauna gezien. Het meisje bij de kassa was op de hoogte dat er iets was gebeurt maar een collega( de mevrouw van het spa gedeelte) had aan de manager laten weten dat het niet gebroken was.. nou na een bezoek aan het ziekenhuis was het dus WEL GEBROKEN!!! Ik vindt het jammer dat de manager niet de tijd en moeite heeft genomen om ons even te woord te staan. In eerste instantie een voucher gekregen met de 2de pers gratis en dat voelde dus niet goed. Nadat ik dat met iemand van de receptie had besproken hebben ze 1x entree van de prijs afgehaald en ook de voucher gegeven. Wat ik nu dus hiermee wil zeggen is dat de meiden van de receptie de dame van de spa en de Saunameester zich zeer klantvriendelijk hebben opgesteld als zij dat niet hadden gedaan dan was ik nooit meer terug gekomen. De manager daar ben ik zeer teleurgesteld in ,als manager moet je de problemen oplossen en in dit geval de klant tegemoetkomen en de moeite nemen om even het gesprek aan te gaan. In ieder geval de klant serieus nemen. Dat is hier dus echt niet gebeurt want het was volgens die collega niet gebroken....Het is niet zo dat ik zelf niet heb opgelet waar ik loop...dit is het gevolg van aanslag op de tegels bij het buiten douchegedeelte....des al nietemin over een week of vier ( ik heb een eigen bedrijf en sta de hele dag op mijn benen) moet het al aardig genezen zijn en hebben we dus opnieuw geboekt. En dat is niet door toedoen van de manager maar van de rest van het personeel.....Want ook al heb je het als manager nog zo druk je neemt in dit geval gewoon even de tijd om het gesprek aan te gaan.

Reactie Fort Resort Beemster:

Hartelijk dank voor uw bericht & feedback!
Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

Score voor Fort Resort Beemster: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja