Service & klantvriendelijkheid
Hygiëne
Faciliteiten

Lydia

Schrik!
Op de website wordt gezegd dat het aantal bezoekers wordt gedoseerd door zogenaamde "slottijden".
Dus durfden we het toch aan de sauna te bezoeken. Wij werden bij aankomst ( 19.00) daarom onaangenaam verrast door de enorme drukte, drukker dan we vóór de Corona hebben gezien! We hebben overwogen om weer weg te gaan maar zijn toch gebleven. Gelukkig werd het in de loop vd avond rustiger en hebben we toch kunnen genieten. Wel verontrustend en teleurstellend.

Reactie Fort Resort Beemster:

Geachte mevrouw Terra, Beste Lydia,
Hartelijk dank voor uw bericht en de genomen moeite om ons van feedback te voorzien.
Bij het lezen van uw feedback ben ik enorm geschrokken, omdat wij hier heel secuur en met veel aandacht mee omgaan.
Wij willen u geen onveilig gevoel laten ervaren, we willen juist veel ruimte en rust creëren.
Wij hebben de tijdsblokken met veel zorg gemaakt en houden dit continu in de gaten, zo houden wij bijvoorbeeld ook rekening met het weer.
Helaas hebben wij echter niet 100% invloed op wanneer bijvoorbeeld onze gasten daadwerkelijk uitchecken e.d.
Gelukkig heeft u het verloop van de avond anders ervaren en hoop ik dat u toch ziet dat wij de voorzorgsmaatregelen uiterst serieus nemen.
Met plezier kijken wij er naar uit om u weer te mogen verwelkomen.
Hartelijke groet,
Chantalle van den Kommer

Score voor Fort Resort Beemster: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja