Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jolanda van Dalen

Ik ben alle mensen van Fontein zeer dankbaar voor de zorgvuldige, daadkrachtige, maar vooral ook integere manier waarop zij de spullen van mijn moeder hebben verhuisd naar een zorginstelling en later haar huis hebben ontruimd. Dit mooie bedrijf maakt voor de volle 100% waar wat ze zeggen en dit vanaf de offerte tot de stofvrije eindoplevering ingeval van het huis van mijn hoogbejaarde moeder. Ik kan iedereen aanraden Fontein in te schakelen. Het was een zeer prettig ervaring waarin ik me volledig ontzorgt voelde in een complexe tijd. En ik zal niet vergeten dat ik na de ontruiming nog een kleine doos aantrof in het lege huis met een paar foto's en wat kleine spullen waar ik zelf niet meer aan gedacht had, maar die Fontein voor me had bewaard omdat ze die mogelijk belangrijk vonden. Daarin zat precies een waardevolle foto waar mijn moeder nog om had gevraagd en waarvan ik dacht dat hij kwijt was ... ... Een bedrijf waar integriteit hoog in het vaandel staat. Met vriendelijke groet, Jolanda van Dalen

Vriendelijk, betrokken, integer en zeer zorgvuldig met spullen.

Die heb ik niet.

Score voor Fontein Ontruimingen: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: verhuizing en ontruiming