Schrassen

Pakket via GLS niet ontvangen. Volgens track and trace zou dit 24-6-2022 worden afgeleverd tussen 13.30 en 16.30 uur. Zou een code G899 moeten worden ingevuld voor chauffeur, hier was geen ruimte voor op email van GLS. Actuele status vermeld nu dat pakket niet afgeleverd kon worden en weer terug is op depot Alkmaar. We waren wel thuis in genoemde dag en periode. Pakket zou nu volgens status op 27-6-2022 tussen 13.30 en 16.30 afgeleverd worden. Ik vrees dat dit opnieuw mis gaat als de chauffeur die code niet ontvangt. Dit lijkt mij een slechte klantvriendelijkheid van GLS. Dat bedrijf was ook niet bereikbaar op 24-6-2022 en op zaterdag en zondag gesloten.

geen oordeel

andere bezorgdienst nemen.

Reactie FloraStore.com:

Beste plantenliefhebber,
Bedankt voor uw beoordeling.
We vinden het ontzettend jammer dat u ons een laag cijfer heeft gegeven omdat uw bestelling wat later werd geleverd.
We doen ons best om alle orders binnen een termijn van vijf werkdagen te bezorgen.
Helaas had GLS te maken met wat vertragingen waardoor uw bestelling één dag later is geleverd.
We hebben u gevraagd om contact met ons op te nemen als uw bestelling niet in goede conditie werd bezorgd, daarop hebben wij geen reactie meer ontvangen.
We gaan er vanuit dat uw planten in goede conditie zijn geleverd en we wensen u veel plezier met uw aankoop.
Quinty
Flora Store

Score voor FloraStore.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Clivia