Miranda

Als je op website zet levering binnen 1 a 2 werkdagen, hou je dan eraan! Stuur het dan dezelfde dag op, als in de ochtend is besteld! voor mij was het te laat bezorgd ivm crematie had ik ze nodig... maar ze wilden na contact ons ook niet tegemoet komen, omdat het niet op tijd was geleverd...gewoon slecht, ik zal nooit meer hier bestellen.

Weet niet

Als je op website zet levering binn 1 a 2 werkdagen, hou je dan eraan! Stuur het dan dezelfde dag op, als in de ochtend is besteld, voor mij was het te laat bezorgd ivm overlijden had ik ze nodig... maar ze wilden na contact ook niet ons tegemoet komen... gewoon slecht, ik zal nooit meer hier bestellen.

Reactie FloraStore.com:

Bedankt voor uw review.
Wij hebben ons netjes aan onze afspraak gehouden. Het pakket is uiteindelijk 1 dag te laat bezorgd. Wij zijn afhankelijk van externe vervoerders, normaal gesproken had het pakket op tijd aan moeten komen. Helaas heeft uw pakketje door drukte bij onze externe vervoerder vertraging opgelopen. We hebben nog contact opgenomen met hen om uw pakket te traceren en het proces te versnellen, helaas konden wij hier geen invloed op uitoefenen.
Daarnaast is er een tegemoetkoming aangeboden waar u niet op ingegaan ben.
Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad, we hebben echter zo veel mogelijk gedaan om het probleem op te lossen.
FloraStore

Score voor FloraStore.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Bloemen