Deskundigheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Snel en netjes afgehandeld

Inge

Mijn klacht werd super snel opgepakt en geregeld

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Inge, fijn dat alles snel en naar tevredenheid is afgehandeld.
Bedankt dat je de moeite neemt om dit met ons te delen.
Sacha
Het Webcareteam van DAS

Ongewoon sterke inzet en betrokkenheid - alsof het een familielid was die te hulp schoot.

Goedemiddag, hartelijk dank voor deze enthousiaste review. Hoe mooi!😊
Goedemiddag, hartelijk dank voor deze enthousiaste review. Hoe mooi!😊
Kun je het dossiernummer sturen per e-mail naar webcare@das.nl, zodat wij de betreffende behandelaar dit mooie compliment kunnen doorsturen?
Sacha

Kontiki

Tot nu toe slecht. De dekking van de polis moest btw ook nog worden uitgezocht.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, jammer om te zien dat je tot nu toe niet tevreden bent. Ik hoop dat je ondanks de stroeve start de zaak uiteindelijk uiteindelijk met een goed gevoel kan afsluiten.
Bedankt voor het...
Bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot dusver.

Elisabeth

Mijn ervaringen met DAS zijn altijd prima geweest !!!!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Elisabeth, wat mooi om te lezen dat je zulke fijne ervaringen hebt met DAS. Hartelijk dank voor deze review!
Leo,
Het Webcareteam van DAS

Teleurstellend, daar ben ik niet voor verzekerd

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat jammer dat je teleurgesteld bent in onze dienstverlening. Het staat je vrij een klacht in te dienen via: https:/www.das.nl/over-ons/klachtenregeling.
Vriendelijke...
Bianca
Het Webcareteam van DAS

Zeer deskundig en betrokken advocaat

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn dat je een topervaring hebt gehad! Graag geef ik jouw mooie compliment door aan de desbetreffende collega.
Indien gewenst kun je daarvoor een mail sturen naar:...
Indien gewenst kun je daarvoor een mail sturen naar: webcare@das.nl met daarin het dossiernummer.
Het Webcareteam van DAS

Zeer snel en correct geholpen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor de review. Mogen we deze mooie woorden doorgeven aan de collega die jou op zo’n prettige wijze heeft geholpen?
Stuur dan een mail naar webcare@das.nl met daarin het...
Stuur dan een mail naar webcare@das.nl met daarin het dossiernummer, we geven het graag door!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening, dank daarvoor!

Eddie Mensink

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Eddie, fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Dank je wel voor je mooie beoordeling.
Bianca