Deskundigheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Yuri Hendrix

Too medewerkster. Graag namens mij een attentie richting haar.

De rechtshulp is zeer goed. De vragen van deze evaluatie hebben volgens mij een paar keer dezelfde strekking

Fijn verlopen met dank door , Mevrouw mr Migchels-van Beek

J Wolters van de Graaf

Ze geven goede advies

Helaas ga ik nu overstappen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent. Alsnog bedankt dat je de moeite hebt genomen om je review met ons te delen.
Het Webcareteam...
Het Webcareteam van DAS

Snelle reactie, juiste info over wat mijn rechten zijn, het gevoel krijgen dat je niet alleen staat, alle documenten worden gecontrleerd of alles wel klopt, het gevoel krijgen dat je niets moet... Snelle reactie, juiste info over wat mijn rechten zijn, het gevoel krijgen dat je niet alleen staat, alle documenten worden gecontrleerd of alles wel klopt, het gevoel krijgen dat je niets moet overhaasten.

Zeer tevreden over de juridische ondersteuning die we hebben gekregen

Snelle behandeling en afhandeling

jeu S

Zeer tevreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Jeu, super om te lezen dat je tevreden over ons bent. Daar zijn wij blij mee!
Hartelijk dank voor het delen van je review en dat je ons aanbeveelt.
Vriendelijke...
Hartelijk dank voor het delen van je review en dat je ons aanbeveelt.

Prettig en deskundig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat we je op prettige wijze goed hebben kunnen helpen. Hartelijk dank dat je dit met ons deelt.
Damita