Loes

Ik heb mijn Flextrash nu een tijdje en ik ben erg tevreden met het product!
Het doet wat het moet doen; namelijk mijn auto opgeruimd houden. Het ziet er netjes uit en het product is mooi afgewerkt. Wat ik ontzettend handig vindt is de diverse ophangsystemen (clips), waardoor je de afvalemmer op diverse plekken kunt gebruiken. Het enige (minuscule) minpuntje dat ik heb is dat de dashclip voor in de auto een plek achterlaat in de stof van het dashboard, waardoor ik deze niet meer gebruik.
Naast dat het product naar behoren functioneert, wil ik vooral de mensen achter het bedrijf een pluim op hun hoed steken. Ik wilde het product in een (fysieke) winkel kopen, echter was de voorraad niet volledig. Middels persoonlijk contact met een van de medewerkers van Flextrash is alles geregeld en kon ik een dag later alles gebruiken! Fantastische medewerkers, servicegericht en denken echt met je mee! Dit zie je niet vaak meer. Dit is nou een bedrijf dat ik zou aanbevelen bij anderen; ik zal de Flextrash dan ook zeker in mijn omgeving cadeau doen!

Waar gebruik je Flextrash?

Auto

Reactie Flextrash:

Hoi Loes,
Wat ontzettend leuk en fijn om je reactie te lezen! Wij zitten met een grote glimlach achter de computer hoor :). Veel plezier met Flextrash en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
Geniet van je dag!
Team Flextrash

Score voor Flextrash: 4.5/5
Zou jij Flextrash aanbevelen? Ja
Flextrash medium, dashclip, closed seatclip