S. Faber

Goede kwaliteit thee, prompte levering.
Ik heb echter wel een groot bezwaar: de theezakjes zijn in een plastic netje, verpakt in een zakje van gemengd plastic en papier. Daarom zal ik deze zakjes niet nog een keer bestellen, helaas.
Ook wat betreft het pakket waarin de zending werd verpakt: keurig verpakt , maar het opvulmateriaal was wederom van plastic, terwijl er toch echt milieuvriendelijke alternatieven zijn.
De losse thee is prima.

Reactie Fleur de Cafe:

Beste,
Zowel het theezakje als de envelop van uw bestelde theezakjes zijn gemaakt van composteerbaar materiaal. De bestellingen worden verzonden in kartonnen dozen die zoveel mogelijk ingekort worden waardoor er minder opvul plastic nodig is. Tevens hergebruiken wij zoveel mogelijk kartonnen dozen.
Graag verwijs ik u naar onze blog over het hergebruik van koffievliezen, jute koffie zakken en dozen.
Verder proberen wij ons steentje bij te dragen aan een duurzaam milieu met onder andere zonnepanelen om energie neutraal te worden.
Wat fijn om te horen dat de kwaliteit van de thee goed is en de losse thee bevalt.

Score voor Fleur de Cafe: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja