Fixje

Oossanen

FixjeiPhone levert ook voor A+ ondeugdelijke producten. Alleen betaal je hiervoor dan de hoofdprijs. Dubbel genaaid zeg maar. Ik kreeg een IPhone scherm waarbij de bedrading er met schilderstape opgeplakt was. Dat vond ik vreemd. Toen ik het scherm ging monteren deed het geluid en de trilfunctie het wel maar ik beeld niet. Ik heb al wel 30 schermpjes vervangen, maar nog nooit A+ schermpjes geleverd gekregen met schilderstape. Een serieus bedrijf levert dit netjes in fabrieksverpakking. Toen ik het terugstuurde kreeg ik het bericht dat ik het zelf niet goed had gemonteerd.. had ik op zich wel verwacht. Als
Je op deze manier levert, werk je al op een manier die als insteek heeft makkelijk geld verdienen over de hoofden van goedgelovige klanten. De afhandeling van mijn klacht was navenant. Slecht bedrijf zonder service, filmpje zijn soms goed te gebruiken , maar houd je verre van de rest want ze sturen je rommel en geven daar uiteraard geen garantie op

Reactie Fixje:

Hallo Oossanen,
Bedankt voor je review. We hebben diverse keren contact gehad. Wij willen deze negatieve ervaring graag met je oplossen.
Is het voor je mogelijk dat je contact met ons opneemt via de helpdesk om dit goed en netjes op te lossen samen?
Tevens heb ik je een e-mail gestuurd waar ik nog geen reactie op heb gehad.
Graag hoor ik het van je.
Fijne dag!
Danny FixjeiPhone