Fixje

Robert Matthys

Levering perfect in orde. Iets later dan aangemeld maar niet erg.

Rudi Ghijs

Goede en duidelijke webshop en correcte levering

Pieter Van Gool

2 maal iPhone xr scherm besteld en moeten terugsturen omdat het niet werkte naar behoren. Ander scherm werkte wel,maar moest wel zelf opdraaien voor de retour. Pas hier mee op!

Lita Paauwe

Zeer tevreden over de bestelling. In 2 dagen in mijn bezit.

Richard Hemme

Kwalitatief hoogwaardig

T. S.

I was expecting original product for this price. I could've bought low version of my phone from marktplaats in this way I could've got original product. This made me sad. Also I know you didn't say... I was expecting original product for this price. I could've bought low version of my phone from marktplaats in this way I could've got original product. This made me sad. Also I know you didn't say original but for this price...

Vincent Van de vijver

Doen wat ze beloven!

Martin

M’n iPhone 11 was door iemand anders voorzien van een imitatie LCD scherm, maar helaas werkte de ”touch” functie erg slecht; telefoon ging soms vanzelf dingen doen.

Eerst met behulp van...

Eerst met behulp van de info foto’s op de website uitgezocht van welk merk mijn originele scherm was. (gelukkig had ik die nog)

Bij Fixje vervolgens een A+ scherm en een nieuwe scherm sticker besteld deze werden snel en uitstekend verpakt geleverd en m.b.v. de uitstekende instructie video van Davey het scherm vervangen.

Advies als je het (nog) niet hebt, bestel ook
gelijk het juiste gereedschap mee; met name de pentalobe- en tri-wing schroevendraaier, zonder had ik de vervanging niet kunnen doen.

De iPhone werkt weer als vanouds goede kleurweergave ook de Face-ID en camera werken.