Fixje

Couwenberg

Wat een ellende! Mijn scherm (a 79,95 euro) werd niet geleverd. Dit bedrijf heeft totaal geen moeite gedaan ook maar iets op te lossen, ze leggen dan lekker de schuld bij PostNL (zal ook best zo zijn maar ik ben toch een klant van fixjeiphone) De klantvriendelijkheid was ook in het contact zeer ver te zoeken. Einde van het verhaal is dat na 30 dgn mijn creditcardmaatschappij het geld heeft teruggevorderd omdat ze het niet opgelost hebben. Ze hebben mij gewoon laten barsten en niets meer laten horen.... schandalig. Ik zou hier dus niets bestellen en afrekenen met iDeal. Als alles goed gaat is iedereen tevreden maar als het bij dit bedrijf misgaat dan laten ze je lekker in de stront zitten. WAARDELOOS

Contact gehad na mijn slecht ervaring en een voorstel gehad om 2 "glass tempered explosion proof"schermpjes toegestuurd te krijgen voor mijn Iphone. Ik heb bedankt maar kreeg ze toch toegestuurd. Heel grappig dat er dan in de reactie van de andere partij wordt neergezet dat ze dit allemaal voor mij gedaan hebben (om in een goed daglicht te komen?) waarna later pas gevraagd wordt of ik het uberhaupt wel ontvangen heb. Om even terug te komen op deze schermpjes..... 1 beschadigd en over het algemeen een baggerkwaliteit. Jammer..... Voor mij nooit weer

Reactie Fixje:

Hallo Nicole,
Wij hebben hier meermaals contact over gehad en vinden het jammer dat u niet openstaat voor diverse oplossingen.
Uiteraard moeten wij toegeven dat wij hier niet netjes gehandeld hebben en u beter op de hoogte hadden moeten houden. Helaas heeft u verder ook geen contact meer met ons gezocht. Anders was dit probleem veel eerder opgelost.
Heel erg vervelend om te horen dat 1 van de 2 gratis Tempered Glass Ultra's beschadigd is geraakt bij de post. Wij hebben u hiervoor nog een keer gratis een nieuwe opgestuurd.
Uiteindelijk heeft u wel netjes uw geld retour en heeft u dus 2x gratis een Tempered Glass Ultra van ons ontvangen voor het ongemak.
Hopelijk verzacht dit iets uw ontevredenheid over ons.
FixjeiPhone Klantenservice

Score voor Fixje: 1/5