I.A.W. van Kerkwijk

Bij het product Dynabands staat dat het door de brievenbus kan, maar zat dus in een doosje dat niet door de brievenbus kan, en als ik kijk naar de inhoud, had het makkelijk in een kleinere brievenbusverpakking gekund, nu was het bij de buren afgegeven, terwijl ik dacht ik hoef niet thuis te blijven , want jullie zeggen dat het makkelijk door de brievenbus kan. En daarnaast verspilling van karton en inhoud voor de postauto.

Snelle bezorging en niet duur.

Verpakkingsmateriaal beter afstemmen met formaat product, indien mogelijk.

Reactie ThuisfitnessXL:

Dag Sol,
Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelheid en de prijs.
Ik begrijp de verwarring over het versturen als pakketpost in plaats van briefpost. Dit is gedaan om vertraging tijdens deze drukke periode te voorkomen. De brievenbuspakjes van PostNL doen er op dit moment namelijk langer over om bij de geadresseerde terecht te komen. Jouw bestelling is daarom kosteloos als pakket verzonden.
Ik begrijp dat het vervelend is dat je de bestelling als briefpost had verwacht en nu als pakket ontvangt. Wij gaan de informatie tijdelijk aanpassen zodat misverstanden zoals deze worden voorkomen.
Bedankt voor de feedback!
Jeroen Boeve
Specishops

Score voor ThuisfitnessXL: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
solvankerkwijk@gmail.com