Product (EMS Training)
Persoonlijk Contact
Resultaat
Service & Nazorg

Hennie van der Bijl

Hoi mijn naam is Hennie .. ik heb ruggenmerg beschadiging , dystrofie aan rechtervoet . Kon niet de sportschool in, doordat het teveel pijn opleverde na de training. Kwam bij arian (fit and Fast) terecht. Dit heeft mijn horizon verbreed, ik kan trainen en mijn spieren die afzwakken door mijn aandoening sterker maken.. werken aan het krachtverlies. De begeleiding is zo goed , heeft me papieren van de artsen doorgelezen en begreep dat het een moeilijke klus had kunnen worden , hij was 1 van de weinige die hier niet voor terug deinsde, en pakte het op , arian weet wat die wel en niet kan met mijn beperking... de begeleiding , die persoonlijke invoegingen die hij geeft, het inzicht wat iemand wel en niet kan.. dat is waar ik altijd naar op zoek was.. ik train voor de evenwicht en sterker maken van mijn spieren en als bonus krijg ik er nog een gevormder lijf van , en zit beter in me vel. Meer energie heb ik ervan gekregen . Raad het mensen die net als ik, een beperking hebben , op spier en krachtverlies en om energie te krijgen , en weten dat je het ergens voor doet , echt aan. Als je niet in de sportschool kan trainen omdat de apparaten te zwaar of teveel pijn oproepen , is dit iets om te proberen.. ik had me hoop verloren , totdat ik arian benaderde en de proefles deed... de persoonlijke begeleiding , weten waar hij over praat.. ik ben een chronisch pijnpatiënt , maar de ems geeft me energie en kracht, zodat ik positiever in me leven kan staan!!! Ik zou niet anders meer willen( kan ook niet) :)

Score voor Fit & Fast: 5/5
Beveel je FitenFast aan? Ja