First Choice Events

First Choice Events Ook benieuwd naar feedback over de webshop First Choice Events? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company94
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen First Choice Events met 9.2/10. Gebaseerd op 94 ervaringen.
Reserveren

Beoordeling

First Choice Events 1 beoordeling
Shell International B.V.
Shell International B.V.

We kijken terug op een zeer geslaagd team event. Een ieder heeft reuze naar de zin gehad. Uiteraard speelde het mooie weer daar ook zeer zeker een rol in, maar wij hebben absoluut genoten van de acitiviteiten en de heerlijke BBQ!

het enthousiasme van het begeleidende team
het samen werken aan een zo geslaagd mogelijk event
de flexibiliteit van de organisatie
prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend
professioneel team
alles is erop gericht om het de klant zo goed mogelijk naar de zin te maken en dat werkt door in de uitvoering en beleving van het event

Score voor First Choice Events: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa
Geslacht:vrouw

We kijken terug op een zeer geslaagd team event. een ieder heeft reuze naar de zin gehad. uiteraard speelde het mooie weer daar ook zeer zeker een rol in, maar wij hebben absoluut genoten van de acitiviteiten en de heerlijke bbq!.

Bedrijfsinformatie

Als het gaat om het organiseren van een bedrijfsuitje of andere groepsactiviteiten, dan ben je bij First Choice Events aan het juiste adres.

Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van sportieve en creatieve personeelsuitjes voor binnen en buiten. Laat ons samen met u een onvergetelijk bedrijfsuitje samenstellen!

Wij zijn gespecialiseerd in:

Zandsculpturen