Deskundigheid
Medewerkers
Gratis aflevering
Communicatie
the cleanbuster

Zeer slecht bedrijf, moeilijk contact mee te maken nadat hun je een kapotte auto leveren, buitenkant vol met schade, schakelbak kapot. Tijdig alles geannuleerd maar zij dwingen tot levering! Ze nemen pas contact met je op als je een advocaat inschakelt.

Mensen niet oplichten!!!!!

Reactie Finalease.nl:

Beste Meneer A. Mir van The Cleanbuster in Den Haag, we hebben alle gesprekken en oproepen in ons VOIP systeem nagelopen en geen gemiste oproepen van u gevonden. U heeft ook geen opzegging of annulering gedaan. Niet schriftelijk, per mail of via de telefoon. U heeft ons wel ons op de hoogte gesteld van allerlei mankementen aan de auto nadat de auto in ontvangst was genomen. Aangezien we ook fouten kunnen maken, hebben we daarop direct kosteloos de auto weer opgehaald uit Den Haag en in Stadskanaal volledig nagekeken op de genoemde punten. Helaas moesten wij constateren dat alle genoemde gebreken onterecht waren en dat de auto technisch volledig in orde was. Dit hebben wij u telefonisch medegedeeld. In dit gesprek begon u vervolgens te dreigen met advocaten. Hier hebben we echter nooit iets van vernomen. We hebben wel de auto teruggebracht en heeft u onze chauffeur zowel met geweld als ook met de dood bedreigd. In onze kringen is het zeer ongebruikelijk mensen op deze manier te woord te staan en via smaad onterecht te proberen financieel gewin uit een zelf gecreƫerde situatie te halen. Helaas heeft u blijkbaar elke vorm van fatsoen verloren.

Score voor Finalease.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 37