van Nes

Werk al ca. 50 jaar in de ICT en de laatste 20 jaar tevens in de digitalisering.
Onlangs bij filmoverzetten.nl een Betamax-band aangeleverd van 36 jaar oud met 3:19 uur aan beeld en geluid.
Zeven jaar geleden bij een bedrijf in Heerhugowaard laten digitaliseren doch het resultaat was zeer teleurstellend: onder meer het gehele beeld vol met dunne horizontale storingslijntjes naast enkele brede horizontale verminkingen.
Toch maar een poging gewaagd bij filmoverzetten.nl met de volgende ervaring:
1. Snelle reacties op mijn e-mails met vragen.
2. Band opgestuurd en 1 dag na ontvangst kreeg ik via e-mail met als inhoud:
"Betamax band bekeken. De band is op 2/3 van de bovenkant beschadigd door een horizontale lijn. Deze is niet weg te werken. Ik heb een test stukje verstuurd. Kijk eerst even aub.
3. Resultaat van die test was echter veel beter dan ik hoopte. Bovenkant beschadiging had ik zelf al gemerkt bij de digitalisering elders van 7 jaar geleden
4. Na groen licht van mij kreeg ik de volgende dag al via wetransfer een .mp4 bestand van 3.2 Gbyte waar ik meer dan 100% content mee ben!
5. En de prijs van 15 euro voor die uitstekende kwaliteit. Die is belabberd laag.
6. Weer een dag later kreeg ik keurig de originele band weer teruggestuurd.
Het aantal reviews waarin ik positief ben is minimaal. Deze is een uitzondering.
Waar een klein bedrijf met uitstekende apparatuur niet groot in kan zijn!

snelle respons; uitgebreide respons; meer dan uitstekende kwaliteit voor een 36 jaar oude Betamax band; absurde lage prijs voor geleverde kwaliteit

Score voor Filmoverzetten.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
digitalisering betamx band