Jan

Snelle levering, product als beloofd.

Goede website, helder

KTNK

Fijn bedrijf!

Ik kocht de Sparta c-Ready Fit F7e elektrische damesfiets en deze hebben ze naar mijn werk gebracht zodat ik fietsend naar huis kon. Topservice! Ik vind het een fijne, mooi stabiele fiets die toch... Ik kocht de Sparta c-Ready Fit F7e elektrische damesfiets en deze hebben ze naar mijn werk gebracht zodat ik fietsend naar huis kon. Topservice! Ik vind het een fijne, mooi stabiele fiets die toch licht is. Je hoort de motor wel, maar ik vind dat geen probleem. Drie minpuntjes: het fietsslot zit precies andersom gemonteerd, dus handig voor linkshandigen maar ik steek de sleutel steeds in de verkeerde kant. De buitenbanden zijn echt slecht. Binnen twee maanden al 3 x lek. Ik ga er dus betere buitenbanden op laten zetten en dat is een extra investering van 100,- En de ophanging van de spatborden is erg zwak, waardoor bij het geringste tikje het spatbord scheef gaat staan en aanloopt op je wiel, of de stang springt uit de houder. De accu: alles is trendy dofzwart waardoor het best moeilijk te zien is waar de stekker in moet. Opladen duurt ook best lang, het is geen snellader. Maar verder is het echt een fijne fiets, lekker stabiel. Ik ben blij met mijn aankoop en de service van het bedrijf. ik nam er ook een onderhoudsabonnementje bij.

Swinkels bhm

Snel en correct

Snelheid

Mark

Perfect

snelle levering van een goed product

Marleen

Buiten banden mtb

Snelle levering en keurig verpakt

SB

Snelle levering , waardeloze service en garantie. Ze weten schijnbaar niet dat ze als verkoper verantwoordelijk zijn voor de wettelijke garantie en dit niet kunnen doorschuiven richting fabrikant.... Snelle levering , waardeloze service en garantie. Ze weten schijnbaar niet dat ze als verkoper verantwoordelijk zijn voor de wettelijke garantie en dit niet kunnen doorschuiven richting fabrikant. Als verkoper ben je wettelijk verplicht garantie te geven op een ondeugdelijk product en de overlast bij reparatie voor de klant tot een minimum te beperken en anders bijvoorbeeld een leenfiets of onkostenvergoeding te bieden. Afwimpelen of richting fabrikant of servicepartner doorsturen doen ze liever.

Een telefoontje om je probleem te bespreken is schijnbaar teveel moeite.

Veel keuze

GB

Uitmuntedn, zoals het hoort.

Snel en eenvoudig

Kuiper

Snelle en goede service, snel bezorgd

Goede kwaliteit

Alexander

Snelle verzending en goede product kwaliteit.

Onderdelen op voorraad.

Jan M. van Almkerk

Super positieve ervaringen met Fietsonline

Breed assortiment. Goede prijzen en super snelle bezorging.