Helaas, er staat op de website bij het gewenste artikel: op voorraad. Indien op voorraad dan indien voor 14:00 besteld de volgende dag in huis. Dat blijkt structureel onjuist. Bij nabellen wordt dat erkend. Tja moet nog worden aangepast op site...

Nog niet geleverd na een week dus kan overige punten nog niet beoordelen. Daarom maar gemiddelde genomen

Reactie Fietsenrekkenhandel:

Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank dat u de tijd neemt om een beoordeling te schrijven over onze webshop www.fietsenrekkenhandel.nl, wij werken hard achter de schermen om onze webshops te verbeteren en zullen binnenkort de gehele webshop www.fietsenrekkenhandel.nl ook vernieuwen waarbij beoordelingen met verbeteringspunten worden meegenomen.
In de toekomst zullen wij een aanpassing doorvoeren waarbij te zien is binnen hoeveel dagen een order wordt verzonden vanuit ons (extern) magazijn, aangezien deze in het buitenland zijn gevestigd kan het soms langer duren dan als het vanuit ons magazijn wordt toegezonden.
Wij hopen dat uw aankoop van het fietsenrek in iedergeval bevalt en voor eventuele verbeteringspunten staan wij altijd open!
Afdeling Verkoop
Marco

Score voor Fietsenrekkenhandel: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Fietsenrek