Fieber

Ervaring met support
Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies
Kubic

Verkoop doet een aanname van te leveren diensten en later kunnen er dus nbehoorlijk extra kosten bij komen.
in eerste instantie kon platform fieber op bestaande telefoons en glasvezel en router zou opgeleverd worden door fieber, allemaal geen probleem, totdat de oplevering is begonnen en router niet afdoende is dus nieuwe router aanschaffen en de bestaande telefoons werken toch niet op het platform, je krijgt de keuze om de telefoons zelf aan te schaffen?!! dat was een strop van 3000,- extra die we niet hadden begroot. reactie fieber: alle diensten werken naar behoren en je krijgt de keuze toch!!

Na de strop van 3k extra zijn de diensten acceptabel alleen zijn we nu weer beland bij nieuwe uitdaging die vooraf wel mogelijk was maar dat we weer extra sip trunks moeten aanschaffen! ,, weer extra kosten!

Wij weten niets van jullie techniek en als we wat willen en verkoop zegt dat dat kan ," geen probleem , en er is nog meer mogelijk" dan moet fieber de juiste offerte sturen met de wensen die de klant vraagt en niet achteraf extra extra extra kosten vragen, " ja je hoeft het niet af te nemen"

beloofte maakt schuld" - jullie weten wat er voor nodig is , bereken dat in je verkoop vooraf !

Reactie Fieber:

Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad. Bedankt voor de waardevolle feedback! We hebben binnen onze organisatie verbeteringen gemaakt om dit in het vervolg te voorkomen. Nogmaals dank en wij vertrouwen er op dat het zo opgelost is.

Score voor Fieber: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man