Akke

Vanaf het moment dat onze moeder op haar sterfbed kennis maakte met Marise liet ze steeds meer van leven en de zorgen die daarbij hoorden los. Haar wensen had ze kunnen bespreken en ook de mogelijkheden in combinatie met haar verzekering werden duidelijk. Onze moeder had - terecht - alle vertrouwen in Marise.

Het Afscheidshuis was de perfecte plek om de laatste dagen met haar door te brengen. Niet in een kille veel te grote opbaarruimte maar in de knusse huiskamer van het Afscheidshuis die we voor de gelegenheid hadden gedecoreerd met haar eigen wollen creaties.

We hebben op de laatste avond in de nabijheid van onze moeder en oma pannekoeken gebakken en voor een laatste keer gelogeerd bij oma. Heel bijzonder. Heel speciaal.

Na de afscheidsdienst vormden de gasten buiten een erehaag en scheen de zon een laatste keer op haar zachte omawangetjes. Ze werd uitgenodigd om naar het licht te gaan.

Ook zijn we blij met de laatste rustplaats van onze moeder op het Vitushof naast het Afscheidshuis. Geboren in een klein dorp heeft ze nu haar rust gevonden op een vredige plek in de grote stad waar ze dertig jaar woonde.

De kracht van Marise is dat ze snel en op natuurlijke manier een connectie met je weet te maken. Ze springt bij waar het nodig is en geeft je de ruimte op je eigen manier afscheid te nemen. Ze voelt ook goed aan als er dingen even niet lukken en komt dan heel ongedwongen met oplossingen.

Zo hou je de ruimte voor verdriet, samenzijn en het ervaren van een haast magische week.

We hadden het niet anders gewild en kijken terug op een bijzondere afscheidsweek. ��

Score voor Fender Uitvaart: 4.5/5
Zou u ons aanbevelen? Ja