Collectie / Aanbod
Communicatie & Afspraken
Medewerkers
Klant is koningin

E.J. iest

Beste aanstaande Bruidjes, als je een leuke winkel zoekt om je trouwjurk uit te zoeken en meteen een ontzettend leuke ervaring te hebben, zoek dan niet verder, want hier maken ze er een heus feestje van. Ik heb hier afgelopen zaterdag 21 apil 2018 jurken gepast. Wij werden geholpen door Maria en dat was echt heel bijzonder. Ze is zo lief en zo professioneel en helpt je echt om datgene te kiezen waar je zelf helemaal achter staat. Daarnaast is het een ultiem gezellige ervaring. Eerst lekker een kopje koffie of thee met lekkere bonbonnetjes en een praatje om rustig te vertellen wat je wil. Je voelt meteen dat deze dame het vak verstaat om je een hele fijne ervaring te geven. Ook mijn moeder en zus werden in de watten gelegd en kregen alle aandacht. Onzekerheden over een buikje worden weg genomen met handig ondergoed en prettige tips. Ik twijfelde behoorlijk over twee verschillende stijlen en dankzij de hulp van deze top-verkoopster heb ik een keuze kunnen maken. Ze zorgt er ook goed voor dat je je eigen budget niet overschrijdt. Eigenlijk gewoon alles wat je wil en ik heb daardoor Echt dat 'Say yes to the dress' gevoel kunnen ervaren. Vooraf had ik al diverse keren contact gehad via de telefoon en ze zijn super goed bereikbaar. Ik ben dus helemaal blij. Bedankt lieve Maria! :-).
Groetjes van Evelien

Groetjes van Evelien

Score voor Brides by Fem Bruidsmode: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: