Kees Peters

Omdat wij ons huis willen laten voorzien van een zonneboiler terecht gekomen bij Feenstra op de site waarbij je een formulier kunt invullen voor de aanvraag van “vakkundig advies”.
Dit formulier netjes en volledig ingevuld met de wensen enz,enz en verstuurt.
Na ruim anderhalve week afwachten zelf maar even contact gezocht met Feenstra, na ongeveer 20 minuten in de wacht staan een dame aan de telefoon die als eerste ging vertellen wat de besparing zou kunnen zijn an dat de investering best wel groot zou zijn met de vraag of ik mij daarvan wel bewust zou zijn !!!
Na haar gerust gesteld te hebben nog een aantal vragen beantwoordt waarop ze zou zorgen dat er een adviseur langs zou gaan komen.
Gisteren 24 mei de afspraak ingepland met de adviseur die ook netjes rond de klok van 13.00 uur voor de deur stond.
Deze adviseur René van Feenstra nam plaats aan de tafel en pakte eerst een waaier uit zijn tas waarmee hij ging zitten draaien en waaruit kwam dat ons huis op het noorden zou liggen en dat wij maar maximaal 60% rendement uit ons systeem zouden gaan halen.
Na deze René te hebben uitgelegd dat ons huis op het zuid westen licht opnieuw stoeien met Google en zijn waaier en ja hoor meer rendement !!!
Deze “adviseur” kon mij verder niets vertellen over de systemen en wist al helemaal niets over een bestaande subsidie regeling.
Na de discussie met hem te zijn aangegaan wist deze adviseur eigenlijk zelf niet wat hij kwam doen en had ook niet meer informatie ter beschikking.
Ik ben het gesprek met deze René maar gestopt en heb gevraagd of ik terug gebeld kon worden door zijn leidinggevende !! Maar zoals u al kunt raden het bleef vanuit deze kant ook stil.
Feenstra verwarming hierbij voor u de koude douche en voor u adviseur de gouden eikel Award.

Ik heb geen sterke punten kunnen vinden !

Score voor Feenstra onderhoud en service: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: