Edvin

Wat een bagger bagger bagger bagger service.
Monteur op 1.11 langs geweest. We moeten een nieuwe CV ketel (weet niet of dit echt zo is). Ok geen punt want hij kan best een offerte uitbrengen. Helaas deed zijn sales module het niet maar ze zouden het gelijk dezelfde dag sturen. Na een aantal dagen was nog steeds niks binnen. Wat wel zo was is dat het geld van zijn koffie drinken hier afgeschreven was want meer dan dat en 3 kwartier hier zitten heeft hij niet gedaan. Toch maar gebeld waar offerte bleef en ze zouden het met de spoed oppakken. Na 4x bellen en 15 dagen later was eindelijk een offerte binnen. Als je het al een offerte mag noemen. Ze bieden je maar 1 model aan. Sterker nog, waar monteur het over CW5 had, presteren ze het om je CW4 aan te bieden (een model dat nooit aan onze behoefte zou voldoen). Dus maar weer bellen en nog een keer en nog een keer. In totaal 8x bellen en 4x toezegging dat ze het met de spoed zouden oppakken en 21 dagen na bezoek van monteur had ikd aanbieding voor een CW5 ketel van ATAG. Die nog duurder was dan dat ze op website zonder bezoek aanbieden.
Natuurlijk had ik inmiddels zelf dingen uitgezocht. ATAG gebeld. Binnen half uur een offerte die 500 euro onder Feenstra zit (voor 1e twee jaar). Wat Feenstra doet is je een Spirotech ontluchter en deeltjes apparaat aan te smeren. Ontluchter zit al in toestel van ATAG en vuilafscheider is niet nodig als de ketel zoals bij ons op de zolder hangt. Daarnaast smeert Feenstra je 1e twee jaar maandelijkse service van 13 euro per maand aan (€ 312) terwijl dit een standaard garantie termijn is waar elke reparatie gratis is (Europese wetgeving). dus je betaalt onnodig dit.
Kortom voor mij nooit meer iets van Feenstra. Had graag een nieuwe ketel bij ze aangeschaft maar bij een bedrijf dat te arrogant is om een fatsoenlijke offerte te maken, terwijl ze beloven dat een monteurs koffie uurtje verrekend wordt bij aanschaf verdien geen cent van mij.

sterke punt van Feenstra: Consequent hun belofte niet nakomen

Score voor Feenstra onderhoud en service: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: