G.C. van de Lustgraaf

Het kostte nogal wat overredingskracht om op zo kort mogelijke termijn een nieuwe ketel geplaatst te krijgen. Feenstra was erg druk, doch wij zaten als trouwe klant erg onthand zonder verwarming en warm water. Door overwerk op zaterdag hoefde het gelukkig geen week te duren.
We hebben op aandringen/advies van Feenstra gelijktijdig een veiligheidspakket laten monteren voor 250 euro, maar of dat de levensduur van de ketel zodanig verlengt dat je de kosten meer dan terugverdient is nog maar de vraag. Met de totale investering van ~ 1500 euro in de nieuwe ketel, wil je toch niet binnen 10 jaar van het gas af ? We hebben eind 2017 zonnepanelen laten plaatsen en koken nu in onze vernieuwde keuken op een inductiekookplaat. Scheelt al vast wat gas.
We hebben het jaren 30 huis redelijk goed geisoleerd, doch gasloos is qua kosten en moeite geen optie, ook niet met dure alternatieven zoals een warmtepomp. We hopen nu maar op goedkopere alternatieven zoals met stikstof gemengd gas uit het buitenland of waterstofgas, immers doodzonde om de bestaande infrastructuur aan gasleidingen niet meer te gebruiken.

Score voor Feenstra montage van ketels: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: