Feelingz

Contact
Assortiment
Afleverproces
Ontvangst medewerkers

Er is een ruim assortiment, echt genoeg keuze. Ik hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over. Er zijn echter wel een aantal verbeterpunten die heb ik hieronder aangegeven., hopelijk kunnen jullie hier iets mee.

- In het overzicht aangeven hoeveel punten een product "kost". Je moet nu op het product klikken wil je zien hoeveel punten het "kost".
- Als je ingelogd bent met de persoonlijke code logt hij automatisch na 10 minuten uit. Ook al ben je gewoon bezig met producten kijken.
- De welkomstekst van het bedrijf elke keer laten zien als je inlogt en niet alleen bij de eerste keer.

Reactie Feelingz:

Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te horen dat de reacties over het assortiment positief zijn! Met de verbeterpunten gaan we aan de slag. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u na 10 minuten ingelogd te zijn, automatisch uitgelogd wordt. Deze melding hebben we nog niet eerder gehad en zullen we direct doorgeven aan onze IT-afdeling.

Voorgaande jaren hebben wij van onze klanten vernomen dat de welkomsttekst te vaak in beeld kwam. Naar aanleiding daarvan hebben wij dit jaar de beslissing genomen om de welkomsttekst maximaal één keer per dag in beeld te laten komen. We zullen komend jaar evalueren hoe onze klanten de frequentie hiervan ervaren en aan de hand daarvan bepalen hoe we hier volgend jaar mee omgaan. Uw mening wordt hier uiteraard in meegenomen!

Wanneer u in het overzicht van de producten met uw muis over het product beweegt, verschijnen de titel van het product en het benodigde puntenaantal over de afbeelding in beeld. Voor een smartphone en tablet geldt dit niet, omdat hierbij geen muis gebruikt wordt. Komend jaar zullen we bekijken hoe we de titel en het benodigde puntenaantal op deze apparaten het beste snel weer kunnen geven.

We hopen dat u een leuk cadeau heeft kunnen vinden op onze website en wensen u alvast fijne feestdagen toe!

Score voor Feelingz: 3/5
Beveelt u Feelingz aan? Ja