Feelingz

Assortiment
Afleverproces
Ontvangst medewerkers
BB Grondwerken BV/BB Transport BV

Vriendelijke introductie. Bij latere bestelling neemt keuzemogelijkheid ernstig af. Ook is de keuze bij 4 punten moeilijker in te vullen vanwege het ontbreken van 1 punt geschenken. Ook vervallen van de geldigheid heeft een vervaldatum.

Zie bovenstaande opmerking.

Reactie Feelingz:

Beste,

We vinden het jammer dat u minder tevreden bent over Feelingz. Ons assortiment kopen wij voor de kerstperiode groot in, om een zo goed mogelijk aanbod aan onze klanten te kunnen doen. Het is vaak niet mogelijk om later in het jaar (vanaf juni) artikelen bij te bestellen, vandaar dat er op een gegeven moment een aantal artikelen uit het assortiment verdwijnen. Gelukkig heeft het overgrote deel van onze klanten zijn of haar kerstgeschenk dan allang besteld.

Wij proberen per punten categorie een zo aantrekkelijk mogelijk aanbod te hebben, ook voor 4 punten. Het spijt ons dat u dat niet zo ervaart, we proberen elk jaar weer te verbeteren en nemen uw punt van kritiek ter harte.

Met betrekking tot de geldigheid: in onze offerte en opdrachtbevestiging leggen wij met de werkgever vast tot wanneer de codes geldig zijn. Onze standaard verzilverperiode kan altijd in overleg aangepast worden naar een kortere of langere periode. De geldigheid van de codes staat ook vermeld op de cadeau-website die de medewerkers zien als ze ingelogd zijn. We nemen uw punt mee en zullen dit het komende seizoen nog beter communiceren.

Score voor Feelingz: 2/5
Beveelt u Feelingz aan? Nee