Eenvoud aanmelden website
Informatie over diensten
Cor

Feedbackcompany censureert, want ze zijn vriendjes met de gereviewde bedrijven, die aan de FBco moeten betalen.

Ervaring in enkele zinnen

Het rare is dat de Feedbackcompany de reviews censureert. Een negatieve review wordt eerst 7 dagen onder de pet gehouden om degene wie de slechte review betreft de "kans" te geven de slechte ervaring om te buigen. Raar, want dat is ook interessant voor iedereen die reviews zoekt, en dus juist ook tijdens die 7 dagen worden er misschien nog wel miljoenen besteed bij oplichters. Bedankt, FBco.

Doe net als trustpilot, en zet een review gewoon online na een basic check. Wees eerlijker en betrouwbaarder. Nu lijkt het of je onder 1 hoedje zit met de gereviewde website. En ik lees ook in reviews op FBco dat soms negatieve reviews zonder meer in de prullenbak verdwijnen, en hierop komt dan helemaal geen fatsoenlijke reactie. Dat is censuur.

In welke branche biedt u de dienstverlening aan?

ik ben een klant.

Reactie Feedback Company:

Beste Cor,

Bedankt voor je feedback. Vooropgesteld: Wij verwijderen geen reviews tenzij de consument daar specifiek toestemming voor geeft. De consument geeft via Feedback Company een eigen mening en wij kunnen hieraan niets manipuleren. Wij staan namelijk 100% achter het behaalde cijfer van onze klanten. De on-hold periode is reeds gewijzigd van 14 naar 7 dagen, wel willen wij het bedrijf inderdaad de mogelijkheid geven om een probleem op te lossen. Past de consument zijn review n.a.v. deze oplossing niet aan, dan wordt deze mening uiteraard serieus genomen en te allen tijde geplaatst. Ik haal graag de kou uit de lucht wat betreft de reviewpagina's en wil de tijd nemen om je alles haarfijn uit te leggen. Neem gerust contact op met ons support team en vraag naar Michelle. Een prettige dag.

Het Support Team.

Score voor Feedback Company: 1/5