Informatie over diensten
Snelheid support
Arjen

Onderdeel van Achmea?

Ervaring in enkele zinnen

Wij maken gebruik van het Feedbacksysteem van de Feedback Company. Wij hebben veel goede reviews en dat geeft potentiële klanten het vertrouwen om bij ons te bestellen. Helaas breidt de Feedback Company de dienst nu uit met een onnodig aankoopverzekeringsproduct. Meedoen is niet verplicht maar niet meedoen is natuurlijk niet verstandig omdat dit straks – mede dankzij de Feedback Company - de nieuwe norm is. Het is nu nog gratis maar ik vrees dat dit op termijn leidt tot hogere abonnementskosten. De Feedback Company heeft zich hiermee voor het karretje van de verzekeraars laten spannen en dat kost ALLE webwinkeliers straks heel veel geld.

Reactie Feedback Company:

Goedemorgen ,

Bedankt voor je feedback, wat jammer dat de dienstverlening voor jou niet direct van toegevoegde waarde lijkt. De aankoopverzekering is vooral in het leven geroepen om de consument nog makkelijker te overtuigen bij jouw winkel een aankoop te doen. Wij willen de consument het gevoel geven dat je bij een website met het Buy Smart Shield van Feedback Company 100% veilig kunt winkelen, omdat je aankoop verzekerd is en je gebruik kunt maken van aflevergarantie. Je weet dus altijd zeker dat je pakketje aankomt, en dat wanneer dat niet zo is, je het aankoopbedrag terug kunt vorderen. Hierdoor worden we niet alleen een betrouwbaar merk voor B2B, maar versterken we onze positie ook bij de consument. De Buy Smart. verzekering kost je niets extra's. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord. Bedankt voor je terugkoppeling over onze dienstverlening. Juist door dit soort feedback kunnen we deze zoveel mogelijk op je behoeften laten aansluiten.

Score voor Feedback Company: 3/5
Beveel je ons aan? Ja