Leesbril.nl

Dit bedrijf snapt haar klanten niet, denkt niet mee met haar klanten en laten negatieve reviews toe die totaal niet relevant en opzettelijk schadelijk zijn en voornamelijk bedoeld om je bedrijf kapot te maken.....gewoon voor de lol of om onevenredig aan de oorzaak te treiteren. De controle en filtering op reviews en het oplossend vermogen van The Feedback Company laat zeer zwaar te wensen over. Ik ben niet tegen negatieve reviews maar tegen grove achterbakse leugens van reviewschrijvers ben ik wel.

Reviewschrijver zegt dat we een doorgeefluik zijn van Ali-Express.....een grove leugen en een belediging naar onze gerenommeerde Europese leveranciers van A-merken. Reviewschrijver zegt dat we oplichters zijn.....een grove leugen.....sinds 2001 bestaan en dan iemand oplichten voor €14,95....natuurlijk niet. Reviewschrijver zegt dat onze prijzen te hoog zijn......een grove leugen en een zware belediging. Dit is onacceptabel en onwaar en toch zegt The Feedback Company dat het een geverifieerde review is. Complete nonsens!

Heb je verbeterpunten of tips?

Beter naar klanten luisteren en beter filteren.

Reactie Feedback Company:

Goedendag Leesbril.nl,
Dank voor je review!
We vinden het jammer dat je de samenwerking met ons wenst te beëindigen doordat wij een review niet offline kunnen halen. Zoals besproken is deze reviewschrijver een klant geweest van Leesbril.nl en dat geeft deze persoon ook het recht om een review te schrijven. Wij kunnen alleen niet kiezen welke woorden een persoon gebruikt in zijn of haar review.
Er is inderdaad bij ons aangegeven dat bepaalde punten in de review een leugen zijn, maar er zijn ook punten in de review die wel waar zijn. Dit maakt de situatie voor ons lastig. Door juist een reactie op de review te geven die de leugens ontkrachten is de negatieve review een goede boost voor de andere – positieve – reviews. Zo groeit het online vertrouwen in de reviews alleen maar meer en is het mogelijk om meer inzicht te geven in de situatie.
Tevens is het mogelijk voor de reviewer om een herziening te doen wanneer hij of zij een tevreden klant is. Zo kan de review herschreven worden naar, hopelijk, een positieve ervaring doordat de klacht is opgelost.
Feedback Company

Score voor Feedback Company: 0.5/5