Bart Verheyen

Partijdig - Je merkt direct door wie Feedback Company betaald wordt, positieve reviews worden direct geplaatst maar negatieve gaan ""on hold" zodat het bedrijf waar de review over gaat de kans krijgt een en ander recht te zetten terwijl ze grof in de fout gegaan zijn. Dus niet onpartijdig en objectief.

Heb je verbeterpunten of tips?

Onpartijdig - objectief

Reactie Feedback Company:

Hallo Bart,
Dank voor je review over ons!
Wij hanteren inderdaad een on hold termijn van 7 dagen voor negatieve reviews, maar deze worden altijd geplaatst als nieuwe review bovenaan de reviewpagina wanneer deze dagen zijn verlopen. Deze gaat zeker niet verloren.
Het komt wel voor dat reviews bij ons gemeld worden om te laten onderzoeken, zo ook in jouw geval. Ik zie dat er inmiddels contact met ons is geweest en is er de mogelijkheid om voor vrijdag 08/10/2021 ons bewijs aan te leveren dat de review op basis van een recente ervaring is geschreven. Op dit moment lijkt het erop dat de review over onze klant is geschreven op basis van een ervaring in 2019, jammer genoeg kunnen we deze review niet als nieuwe review twee jaar later accepteren. We zien verdere bewijsvoering dan ook graag tegemoet.
Mocht je nog vragen hebben vernemen we deze graag via helpdesk@feedbackcompany.com of bel 085 27 363 20.
Feedback Company

Score voor Feedback Company: 0.5/5