Koen V.

Het wordt er niet echt beter op

Heb je verbeterpunten of tips?

Beter luisteren naar klanten. Al vele jaren (7) maak ik gebruik van Feedbackcompany voor reviews, waarbij wij 9,4 scoren met meer dan 3500 reviews, een stukje hoger dan de beoordeling van Feedbackcompany zelf(!). Door de jaren heen had je de mogelijkheid negatieve maar bovenal onterechte reviews niet te laten plaatsen, vermits je wel duidelijk je verhaal onderbouwd en voorzien van bewijs kunt weerleggen. Dat kan tegenwoordig beslist niet meer. Dat is de ervaring die ik over de laatste 2-3 onredelijke en vooral onterechte reviews heb gekregen. Feedbackcompany blijkt aan de telefoon onvermurwbaar, en niet voor rede vatbaar. Dat men niet zomaar reviews laat 'verdwijnen' is prima en toe te juichen, maar als aantoonbaar onredelijke reviews niet worden verwijdert dan laat dat zien dat je met oogkleppen op je riedeltje aan de telefoon doet, met als enig doel de klant, waaraan je je baan te danken hebt, niet serieus neemt en afpoeiert.

Reactie Feedback Company:

Hallo Koen V.,
Dank voor je review.
Mocht er een onterechte review ontvangen zijn, positief of negatief dan helpen wij je verder met de review. Het zou zelf kunnen dat wij een review offline halen, omdat deze persoon helemaal geen klant is geweest of ervaring heeft opgedaan. Doordat bijvoorbeeld het onjuiste bedrijf is gereviewd.
Dit heeft alleen niet plaatsgevonden met de review waar jij ons over reviewt. Deze persoon heeft een aankoop gedaan en was niet te spreken over de mailconversatie die daarop volgde. Deze werd als klantonvriendelijk ervaren en daar mag deze persoon iets van zeggen door de aankoop en het mailcontact dat is geweest. Wij zijn en blijven onafhankelijk in het verzamelen van reviews en kunnen daarom geen kant kiezen voor onze klant.
Gelukkig is het altijd mogelijk om nog een reactie te geven op de geschreven review en zo jouw kant van het verhaal te vertellen.
Feedback Company

Score voor Feedback Company: 3/5