Ik geef 5 sterren omdat ik tot zover zeer tevreden ben over zowel het product als het contact met Feedback Company. Tot vandaag.
Ik maak gebruik van het Freemium pakket, gratis. Dat is heel fijn omdat ik maar heel weinig reviews verzamel aangezien ik een klein bedrijfje heb. Maar nu kreeg ik vandaag een e-mail waarin staat dat het product (de tool) per 1 oktober komt te vervallen (dat is al over 28 dagen) en als ik mijn behaalde reviews wil behouden, dat ik dan per maand moet gaan betalen. Dit voelt toch wel een beetje erg lullig. Ik meen mij te herinneren dat het gratis was en gratis zou blijven, tenzij je wilde upgraden naar een ander product.
Ik begrijp dat Feedback Company een bedrijf is dat winst moet maken en ik ben ook zeker niet te beroerd om ergens voor te betalen, maar dan wel voor iets waar ik zelf voor kies. Jullie hebben Freemium gratis in de markt gezet. Dan kiezen mensen daarvoor. In ongeveer 2 jaar tijd heb ik met moeite 17 reviews verzameld en die ben ik allemaal kwijt als ik geen abonnement neem. Hmm.

Reactie Feedback Company:

Beste,
Leuk om te lezen dat je tevreden bent over ons, wij willen de situatie wel graag toelichten.
De bedrijven die een freemium pakket gebruiken zijn inderdaad de kleinere partijen en daar hebben we dan ook rekening mee gehouden toen wij gingen nadenken over onze freemium klanten.
Na meerdere jaren een gratis pakket aan te bieden hebben we de keuze gemaakt om een kleine bijdrage te vragen voor dit kleine pakket. Je betaalt dan niet voor een voorheen gratis versie, nee, je kan ook onze Feedback Community inzetten.
Door gebruik te maken van ons product Feedback Community kan je reviews blijven verzamelen, blijven de verzamelde reviews bestaan én kan je gebruik maken van het value label dat Feedback Community aanbiedt! Dit label is een extra tool die je kan inzetten om het vertrouwen van jouw bedrijf te vergroten en krijg je een podium om de waarde van jouw bedrijf te tonen. Dit alles voor een kleine administratieve bijdrage van 5,00 per maand.
Mocht je meer informatie willen dan wil ik je vragen contact met ons op te nemen via mail: helpdesk@feedbackcompany.com of bel: 085 27 363 20.
Feedback Company

Score voor Feedback Company: 5/5