Dave

Advies ingewonnen over pakket upgrade. Blijkt dat het advies en expertise toch niet het gewenste resultaat behaalde en zodoende bleek het advies dus ook verkeerd te zijn. Oplossing, een nieuwe upgrade, maar dit kan niet binnen het huidige contract, ben verplicht om er dan weer drie maanden tegen aan te plakken... belachelijk... Jullie fout, niet mijn fout. De oplossing is dan niet de klant een nieuwe upgrade te geven en hem te verplichten weer 3 maanden vast te zitten aan een duurder pakket.

Vervelende zaak, dat je duur betaalde feedback die je in de loop der jaren opbouw niet mee kan nemen naar en ander platform. Ze verplichten je dus te blijven...

Reactie Feedback Company:

Beste Dave,
Bedankt voor je feedback.
Wij betreuren het dat jij niet tevreden bent over de gang van zaken. Helaas is het bij Feedback Company alleen mogelijk om te upgraden voor 3 maanden, omdat onze contracten per 3 maanden lopen. Doordat wij hier jammer genoeg geen akkoord op hebben mogen ontvangen heeft de upgrade niet plaatsgevonden.
Het is wel mogelijk om voor 3 maanden te upgraden en meteen weer te downgraden naar het oude pakket zodat je voor 3 maanden de extra uitnodigingen tot je beschikking hebt. Als je hier alsnog interesse in hebt horen wij dit graag.
Het is bij Feedback Company overigens wel mogelijk om een export van je reviews te krijgen om over te stappen naar een andere partij.
Je kunt contact met ons opnemen via 085 273 6320 of mailen naar helpdesk@feedbackcompany.com.

Score voor Feedback Company: 1/5
Beveel je ons aan? Nee