Edgar Zweers

Mijn ervaring met Feedback Company zijn uitermate slecht als je namelijk een beoordeling wilt verwijderen.
Heb aangegeven dat het om een beoordeling gaat van www.rechtagent.nl gaat van 22-5-2019.
Deze wilde ik graag verweiderd hebben na de eerste keer bellen.
Maar helaas 5 keer gebeld met als resultaat dat mijn nieuwe goede resenties verwijderd zijn maar niet het bericht waar het om gaat van de datum 22-5-2019.
Dit tot mijn grote frustratie hun zeggen dat ik mijn cookies en geschiedenis moet verwijderen van mijn brouwser heb ook de pagina verfrist met F5 knop geen goed resultaat het bericht blijft hij weergeven.
Begin er behoorlijk schaggy van tot worden nu nog maar een laaste email gestuurd met een foto's erbij ven het bericht waar het om gaat nu maar hopen dat het een keertje goed komt.

Reactie Feedback Company:

Beste Edgar,
Het klopt inderdaad dat je hebt verzocht om de review die jij geschreven hebt te verwijderen. De review is vervolgens door ons verwijdert.
Echter bleek het zo te zijn dat het niet om een bedrijfspagina van Feedback Company ging. Rechtsagen.nl heeft via onze API een eigen review pagina gemaakt, waardoor zij de reviews bij ons ophalen en deze op een eigen pagina tonen.
Aangezien deze verbinding alleen de reviews ophaalt en geen veranderingen doorvoert is de review blijven staan. Feedback Company heeft contact opgenomen met rechtsagent die de review van de pagina heeft gehaald.
Luuk

Score voor Feedback Company: 0.5/5