De Postergigant

Slecht!

Wij kregen een matige review van een klant, deze review was ook niet terecht omdat de klant zelf iets niet helemaal goed had gedaan terwijl alles duidelijk staat omschreven.

Nu wilde wij er alles aan doen om een betere review te krijgen, maar die kans krijg je dus niet!
De medewerker van the feadback company denkt alles beter te weten.

Het komt er dus op neer, als een klant een onterechte review plaatst, dan mag je er niet alles aan doen om het probleem op te lossen. Het dat is juist natuurlijk het hele idee van dit platform lijkt mij.

Reactie Feedback Company:

Beste medewerker van De Postergigant,
Bedankt voor de gegeven feedback. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren.
In dit geval ging het om een score van 6/10 waarin een gedegen feedback werd gegeven, jullie zelfs nog gecomplimenteerd worden in de behulpzaamheid, maar dat het systeem (naar zijn idee) niet helemaal optimaal zou werken.
Om ervoor te zorgen dat onze tool betrouwbaar is en blijft voor onze klanten en consumenten, zul je begrijpen dat wij erg terughoudend zijn in het verwijderen van beoordelingen als daar niet direct een aanleiding voor is.
We hopen op jouw begrip, mocht je nog contact op willen nemen dan mag dat natuurlijk altijd!
Team support.

Score voor Feedback Company: 0.5/5