Nina

Meerdere mails gestuurd over een lakentje wat niet om het bedje past. Maar het enige wat ik terug kreeg was dat dit onmogelijk was en het valt en staat met hoe je het omdoet.

Reactie Fedde&Kees:

Beste Janina,
Wij kunnen maar 1 mailtje van je terug vinden, hierop hebben wij binnen 1 dag een antwoord gestuurd, helaas hebben we daarna niks meer van je vernomen. Als we andere mails gemist hebben laat ons dit weten, ik kan niks op je naam of ordernummer terug vinden behalve deze ene mail.
Ons antwoord was:
Beste Janina,
Alles valt en staat met de breedte en dikte van het matrasje. Als jij een standaard ledikant hebt dan zal het lakentje absoluut passen. Ik vrees dat je het dan nog niet correct opgemaakt hebt. Stuur mij wat foto's van het opgemaakte lakentje met de rits dicht zonder dekentje zoals je het nu opmaakt. Dan kan ik heel specifiek zien waar het mis gaat.
Tenzij je matras echt afwijkende afmetingen heeft.
Dus graag ook even breedte en dikte van het matrasje doorgeven.
Ik hoor graag van je.
PS, ken je deze al? Kijk heel goed hoe ik het lakentje op spanning zet. Dit moet echt gebeuren anders zal het idd niet passen.
Hartelijke groet,
Frederieke Meihuizen
Ik hoor alsnog graag van je om je verder te helpen!

Score voor Fedde&Kees NL: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Welk(e) product(en)?: Feeder en kees lakentje