Ruud

Bij ons werd het door de verloskundige en kraamhulp afgeraden om het nunki lakentje te gebruiken. Dit vanwege het gesloten zijn van de onder en zijkant (laken zit vast in het matras heen). Wanneer de baby naar beneden zou gaan onder het lakentje dan kan de baby zichzelf niet vrij trappelen. Het nunki lakentje ligt bij ons ongebruikt in de kast

Reactie Fedde&Kees:

Beste Ruud, na het lezen van je review heb ik ook direct contact met je opgenomen maar ik vind het belangrijk ook even hier te reageren voor anderen die deze review lezen. Helaas zijn nog niet alle deskundigen goed geïnformeerd, het NUNKI lakentje is nog relatief nieuw en nog niet elke deskundige heeft zich hierover ingelezen. Deskundigen halen normaal gezien informatie weg bij Veiligheid NL. Voordat het NUNKI lakentje van Fedde&Kees op de markt is gekomen is het veilig bevonden door alle betrokkene instanties. Het NUNKI lakentje voldoet aan de 4 van Veilig Slapen. Op mijn website kun je links vinden naar onder andere de Consumentenbond en Veiligheid NL. Daarnaast heeft het NUNKI lakentje zowel in Nederland als in het buitenland de Baby Innovation Awards gewonnen. Je mag altijd de deskundigen naar mij doorverwijzen zodat ik ze in de juiste richting kan helpen voor meer informatie over het NUNKI lakentje. Hierbij de link naar de website voor meer informatie:
Mochten er nog vragen zijn, schroom niet om contact op te nemen.
Hartelijke groet, Frederieke

Score voor Fedde&Kees NL: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Welk(e) product(en)?: Nunki lakentje