Familie Stassen

Wij hebben onze hele benedenverdieping door Fabritius laten renoveren. Muren en plafond zijn mooi recht gestuct, en daarna vakkundig geverfd. Langs het plafond zijn sierlijsten geplaatst . De Deurkozijnen zijn vervangen en nieuwe deuren geplaatst. Een hele mooie country oak pvc vloer is gelegd en het gehele toilet is vernieuwd. We willen graag laten weten dat wij meer dan tevreden zijn over het eindresultaat. Doordat wij zo tevreden zijn over de samenwerking hebben wij ook nog besloten om via hun duorolgordijnen te bestellen en aan de buitenkant van het huis de trespa te laten vervangen.
De samenwerking met Ron Goessens, en het personeel was echt heel fijn en relaxt. Zij voelden heel goed aan wat onze wensen waren en kwamen zelf ook nog met advies en oplossingen voor kleine dingetjes waarvan wijzelf niet zo goed wisten hoe we het moesten aanpakken. Ook willen wij het personeel dat bij ons gewerkt heeft een groot compliment geven, zij waren niet alleen vakkundig maar werkten ook nog eens heel netjes, iedere avond werd alles opgeruimd en zelfs gestofzuigd.
Bij een volgende klus hoeven wij dan ook niet lang te denken door wie we die laten uitvoeren.

Score voor Fabritius bouwen & wonen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja