Snelheid van levering
10/10
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers
10/10

Alexander van Zeggeren

10/10

Ik ben bij EZbook terechtgekomen toen ik in een vrij moeilijke situatie zat. Voor de uitvaart van een onverwachts overleden vriend hadden wij op zeer korte termijn (twee dagen) 150 boeken nodig. Ik heb meerdere bedrijven gebeld met mijn hulpvraag en kreeg in alle gevallen te horen dat ze niets konden beloven op zo een korte termijn en dat ik beter even verder kon zoeken. Bij EZbook kreeg ik een meneer genaamd Mark aan de lijn. Hij hoorde mijn verhaal aan en heeft meteen aangeboden om deze last van mijn schouders af te halen door meteen aan het werk te gaan. De opmaak hoefde ik niet aan te leveren (wat mij heel veel tijd bespaarde) en hij gaf mij direct voorrang op de andere lopende bestellingen naar aanleiding van die urgentie en de verdrietige aangelegenheid. Hij bood zelfs aan dat mocht er iets van vertraging optreden waardoor ik de boeken niet een dag van tevoren zou hebben dat hij zelf naar de plek van de uitvaart zou komen rijden om ze persoonlijk aan mij te overhandigen. Dit was in dit heftige en moeilijke moment meer dan ik had kunnen wensen. Er is tot laat in de avond doorgewerkt om mij te kunnen helpen. Ik stuurde in de avond nog een mailtje met de vraag of er nog een kleine aanpassing gedaan moest worden en kreeg om 22:18(!) zelfs nog een bericht dat ze het hadden doorgevoerd. De boeken werden de dag erna meteen gedrukt en de daaropvolgende dag lagen ze 's ochtend bij mij in huis. Alle lof voor de prachtige manier hoe zij met mijn situatie zijn omgegaan. Prachtige boeken, voor alles persoonlijk contact tot in de late uren, extreem snel gedrukt en geleverd, en zelfs na afloop voor de uitvaart nog een telefoontje om mij sterkte te wensen met de uitvaart. Wauw. Heel erg bedankt aan iedereen voor deze extreem professionele maar ook mooie en liefdevolle prestatie.

Denken goed mee, extreem professioneel, korte levertijd, persoonlijke service, meelevend, en daarbij zijn het ook nog erg lieve mensen.

Ik kan mij niet voorstellen hoe zij mijn hulpvraag beter hadden kunnen beantwoorden.

Score voor EZbook.nl: 5/5